20100315 dagsrapport

bebisrumpan in action imorse.

BM-besök idag. allt såg bra ut utom blodtrycket och det verkade som att bebisrumpan fortfarande ligger uppåt :) h*n är dock fortfarande rörlig så man vet ju aldrig. fattar inte hur det kan vara så bekvämt i min mage. den som känns så trång! får sammandragningar stup i kvarten som gör att magen ser jätterolig ut. växer gör vi, också. SF-måttet är nu 35-36 cm. fick en extratid nästa vecka för att kolla blodtrycket. får inte rusha dit och måste ta hissen upp, haha. jäkla blodtryck. jag mår ju bra så fattar inte vad det är som fuckar upp det. skulle tippa på att det beror på att jag väger 17 kilo mer än vanligt? kroppen hänger väl inte med. 76,1 kilo väger jag idag, igår vägde jag 76,8. det hoppar verkligen upp och ner.
hummm..

har haft finbesök nu på eftermiddan. deborah, daniel (stockholmarturturduvorna) och sofia. blev inget saftkalas eftersom dom hade varit och tjockat sig på big boy. buhu. men det var såklart trevligt, ändå. satt på golvet och snackade goja.

ikväll ska jag och peter ha en helkväll och se på förlossningsfilm. woho! fick låna hem den från BM eftersom vi missade när dom kollade på den i föräldragruppen. till min förvåning är filmen från 2008 och inte typ 1994 som det brukar vara när det gäller sånt där.

and that's that. nu ska jag göra nåt annat. och PS. keep on guessing below!
V
V
V
V
V

1 comments:

mini sa...

åå du är nära mållinjen, underbart ♥ jag är bara i vecka 28 så jag har ett tag kvar...mini

pregnancy