20100316 2009

tänkte att det var dags att göra en sån här. allt för att minnas 2009. man borde ju egentligen göra en varje år för jag vettifan vad jag gjorde 2008?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? oja
2. Höll du några av dina nyårslöften? "ha kul" är väl det enda löftet jag haft, och lite kul hade jag ju.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nix
4. Dog någon som stod dig nära? nej thank god
5. Vilka länder besökte du? cypern
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? hehe, ja, ett barn utanför kroppen vore fint!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? flera dagar men inga datum
8. Vad var din största framgång 2009? har blivit mer trygg i mig själv och varit duktig på att jobba och inte ge upp.
9. Största misstaget? VET INTE :D
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja, lite sjuk men inget farligt.
11. Bästa köpet? soffan :D hehe
12. Vad spenderade du mest pengar på? möbler, mat, räkningar :(
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? oh yeess
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "tonight's gonna be a BLÄÄHBLÄÄH" och en massa kings of leon som får kompensera för dödsångesten ovan nämnda låt har gett mig.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag har nog varit gladare. blir liksom gladare med åren!
16. Vad önskar du att du gjort mer? varit utomhus och umgåtts med beloved people
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ätit onyttig mat
18. Hur tillbringar du julen? med alla närmsta hjärtan
19. Blev du kär i år? alltid kär!
20. Favoritprogram på TV? grey's anatomy, oth och allt med fille och fredde, såklart.
21. Bästa boken du läste i år? inte läst nån hel bok, haha. bara halva/delar av böcker. dåligt.
22. Största musikaliska upptäckten? CALEXICO
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? minns inte. men det var en bra födelsedag.
25. Något du önskade dig men inte fick? smörgåstårta! haha. men det var lika fint med hallonpaj eller vad vi nu åt?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? åt världens godaste frukost med min darling och gosade och sånt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jadå.
28. Vad fick dig att må bra? fröet i magen och allt därtill.
29. Vilken kändis var du mest sugen på? typ shakira.
30. De bästa nya människorna du träffade? kan inte komma på någon särskild! men många har varit riktigt braiga.

0 comments:

pregnancy