20100208 business time

pretty much going on men ändå händer det ingenting. känner mig rätt less på det mesta. nytt projekt på jobbet får tummen upp, jobbet i övrigt känns rätt hjärndött. man går liksom på autopilot. men så är det ju med de flesta jobb! inte så mycket bebistänk i skallen just nu utan all fokus ligger på PPM! pensioner! haha. känns iallafall kul med något nytt. kommer vara både pensionsproffs och elproffs om någon månad.

när fredagen är slut kommer jag att ha jobbat 6 dagar i rad. ska försöka jobba så mycket det går den här månaden. det blir ju sista månaden jag KAN jobba mycket! om jag inte får världens gravidfel snart, dvs. ska försöka hålla mig frisk och i form. promenera, äta frukt och allt sånt, you know. kommer jobba i mars, också men hur mycket har jag ingen aning om. we'll see. är ju omöjligt att veta på förhand. jobbijobbjobb. ajo, välkommen till mikaelas jobblogg.

ska försöka rensa hjärnan nu och varva ner med coca-cola
(japp, nu börjas det!!! gotta. have. cola.) och gos. sen blir det bums i säng! SKÖNT.

0 comments:

pregnancy