20100128 death by snow

bra att kontoret ger mig ledigt på onsdag utan att jag behöver säga till. haha. jobbar dock söndag men det får man ta. på onsdagen ska vi på ultraljud numero två (tre om vi räknar med cypern) och till MVC. förhoppningsvis har bebis vuxit som h*n ska och så kanske vi får ett mer "exakt" beräknat datum. är inte ett dugg fixerad vid något datum men det verkar vara viktigt.

är hemma från jobbet idag i förebyggande syfte. är inte riktigt fit for fight. allmän obehagskänsla i hela kroppen igår kväll men just nu gör det mest bara ont överallt. tror att det kan ha att göra med mitt hardcoreplumsande fram och tillbaka i snön igår. det kom fanimig ny snö helatiden så det fanns inga färdiga spår och på vissa ställen inte ens trottoarer. blev en riktig workout för stackars kroppen. det enda som saknas nu är vinterkräkis.. huga.

nu ska jag lägga mig i soffan och läsa kataloger och reklam.
åh, så kul!

0 comments:

pregnancy