20091126 åh nej

bilden har ingenting alls med texten att göra. (mjölk är bäst)

jag har fått återfall. fan fan fan. mitt fotointresse har vaknat till liv. från ingenstans. såg nån snygg bild och så POWWW, så var jag där igen. så nu måste jag ge mig ut på spaning i kameradjungeln en stund innan jag lägger mig. vi gör en specialare imorgon och har sovmorgon till 12. hur skönt somhelst. såå jag kan nog vara vaken en liten extra stund. prio ett nu är inte att köpa en kamera. men lite spaning stillar nog behovet lite. MÅSTE. HA. EN. SYSTEMKAMERA. ångrar inte alls att jag sålde min. fick iväg den för ett bra pris och vill ändå ha en bättre. så efter alla viktiga inköp kommer jag nog klicka hem en. åh, vad kul jag ska ha.

idag är första dagen i vecka 23. tänk att det finns små liv som fötts i den här veckan och överlevt utanför magen. det känns overkligt men samtidigt börjar det kännas på riktigt. nu går det ju att ta på, om man säger så. känner nästan aldrig pyret när jag är uppe och rör på mig men så fort jag blir stilla börjar akrobatpartyt. mysigt att ha "fjärilar i magen" flera gånger om dagen. aaah i love this!

time is moving fast.. alldeles strax är det fredag IGEN. snart helg IGEN!
nu ska jag vidare en sväng i cyberspace. latero!

0 comments:

pregnancy