20100319 chillaxa

idag ska jag tillåta mig själv att bara dega.. det börjar kännas okej nu att inte göra något. haha. snart är nedräkningen ensiffrig och då får man väl slappa bäst fan man vill?

längtar ju som fasen efter bebis men h*n får gärna stanna kvar i magen ett tag till.
vill att det ska vara varmt och soligt när du tittar fram!
en liten påskbebis hade inte varit helt fel.
får se vad barnmorskan säger om blodtrycket på måndag. vet inte vad som händer om det fortfarande är "för högt". hjälp.

soooo. planer för dagen: duscha mig fredagsfin och smörja magen, röja pyttelite, laga mat till mig och peter (stekt korv och potatis fredagen till ära), GLO PÅ TV (solsidan!), slappa och sova.

1 comments:

emma sa...

sv: haha xD Det var awesome^^ Jo den var ganska upprepande, refrängen känns som den gick tusen gånger. Men jag gillar han:)

pregnancy