20100217 lycka

sådärja. då är den 14 mars den officiella slutajobbadagen! (om inte tidigare, 14 mars är gränsen, har jag bestämt) just nu känns det riktigt härligt. frågan är ju om jag har en segis i magen som inte vill komma ut förns i vecka 42. isånafall kommer jag att bli sjukt rastlös! kommer nog hinna bli det innan men ändå. vad fan ska man göra hemma? får väl börja ha filmmarathon och sånt kul för mig själv. meningen är väl att man ska vila och "ladda upp" och det kommer jag nog få tillräckligt av.

har lunch nu. var på hemköp för en liten stund sedan och hittade en 15-kronorsvagn med bebisprylar. så jag plockade på mig babypuder, flaskborste, dinappar och nappar. flaskborsten stod ju t.om på listan så det kan jag bocka av nu. peerfect. plötsligt så händer det, liksom! 5, 10 och 15-kronorsvagnar/korgar är kanske det bästa som finns? (vuxenpoäng #249149? eehm..)

nu börjar jag om 3 min. 4 timmars jobb, here i come.

0 comments:

pregnancy