20100105 mardi

jag är ju en sån där gammaldags person som inte riktigt vill vänja mig vid pekplattan på laptopen. är väl inte heldålig på den, men allt går så mycket snabbare med musen. och jag upptäckte precis att vår soffa är den perfekta musmattan. så här sitter jag i supersoffan och har det bekvämt med laptopen.

idag jobbade vi för första gången på 16 dagar och det kändes inte så farligt, faktiskt. har ingen direkt ångest. om två månader kommer jag troligtvis inte att jobba längre, så det är bara att ge järnet nu medan jag kan. funderar lite på hur det kommer kännas att inte jobba ALLS? weird.
imorgon är vi lediga igen och då ska vi göra the usual, röja och bygga. bara spjälsängen kvar nu :)

har ett enormt sug efter lussebullar men hittar inga?! har i och för sig bara letat på hemköp så jag får väl skylla mig själv. blir galen. en sketen liten lussebulle kan jag väl få tag i? it's all im asking for, allt jag vill ha här i livet! herregud..
har inte ätit en endaste lussebulle under hela julen. inte innan heller och inte efter och inte på hur länge somhelst. fy vad hemskt.

nu ska jag snegla på tv och äta chokladpudding. åh, vad tjock jag ska bli!

0 comments:

pregnancy