20100125 $$$

sådärja.. då var babyskyddet beställt. gick på "ynka" 1135:-
skönt att bli av med lite pengar! hehe.

ikväll när jag kommer hem ska jag plocka ihop ett paket på apoteket.se. finns ett jättebra "kommahem-paket" som jag ska beställa men det innehåller inte allt som behövs. sen återstår det inte så himla mycket, faktiskt. ska åka till IKEA på lördag och införskaffa en dyna till spjälsängen och täcke, kudde, sängkläder, skötbädd, osv. känns inte så bråttom med saker som babysitter och babygym. bärsele känns mest nödvändigt så det köper vi nog inom en snar framtid. och just det! åkpåsen.. "inte så himla mycket" var det, ja..
vill ha en som kostar 999:- (this one). och det är en av de billigare jag hittat! (de kring 500 looks like shit och verkar inte särkilt bra)

en kvarts lunch kvar har jag nu, sen är det jobb som gäller fram till 21. samma visa imorgon. sen är jag ledig och då blir det date med mammsen och matätning med peter och jenny. ska eventuellt på nån föräldragrupp, också. inte helt 100% än. funderar på om det är nödvändigt eller inte.

bebis bebis bebis ♥

0 comments:

pregnancy