20091102 fat mama's and the magical heat button

minifirmamiddag igår. GOTT. godaste jag ätit i den här staden! fick tipset av sebbe att äta på fat mama's när vi kom hit men det föll i glömska rätt snabbt och nu.. ett antal veckor senare - äter vi där för första gången och jävlar vilken uppenbarelse. riktigt maffig mat. italienskt/amerikanskt. steaks, enchiladas, texasbiffar, pizza and all you can ask for. mums. jag och peter beställde enchiladas med en massa såser. han drack öl och jag drack en virgin colada. underhållningen var inte helt fel den heller. haha. james bond och grease-tema bland annat. james bond brottades med en uppblåsbar krokodil. hilarious.

uppenbarelse nummer två: vi har hittat den magiska varmvattenknappen! äntligen. så ikväll ska vi ta ett hett (varmt) bad och bli riktigt rena och fina.

ikväll åt vi finmiddag IGEN. gjorde fläskfilé och kyckling i specialmarinad på zucchinibädd (husets special) med klyftpotatis, kroketter och BEA. det blev fint. till det lyssnades det på pojkband. kan det bli bättre? ;)

and the baby keeps kicking.. ändå är jag fortfarande inte övertygad om att det faktiskt är något där inne. det kommer jag nog inte fatta förns jag får se bildbevis. även fast jag blivit tjockis om magen är det svårt att förstå. en sak är säker iallafall.. pyret kommer att få världens bästa pappa! (vid sidan om min egen, såklart)

nu ska jag .. göra något annat.

0 comments:

pregnancy