20100302 things and stuff and so on

lyckas man särskriva "tråkigheter" (tråkig heter) är man fan duktig. jag slutar aldrig förvånas. men vad vore livet utan särskrivningar (sär skrivningar, hoho)? loves it.

sista jobbdagen gör jag på lördag, istället. sen håller jag tummarna för att vi inte går över tiden. hade varit enormt tråkigt att bara vara hemma och göra ingenting så länge. men det får jag isånafall ta! har ju en liten lista över saker jag kan göra, haha.
hade ju inte varit så roligt att ta ledigt en vecka innan BF och sen tittar bebisen ut dagen efter. tre veckor innan känns lagom, speciellt med tanke på att jag ändå inte kan jobba. heh. får ont i ryggen av att sitta länge och så vägrar ju bebis att vända på sig så jag har fortfarande huvudet mot lungorna = andningsdöden. äter jag mat blir det ännu mindre plats.

nu ska jag jobba arslet av mig och imorgon är vi minsann lediga!

0 comments:

pregnancy