20100301 hej dagboken

whaat up? här händer ingenting! förutom det gamla vanliga. alltså jobba, äta, jobba, mysa, sova, vakna, äta frukost, jobba and so on. har lunch nu. sitter och väntar på peter som är och hämtar paket till jenny. vi gjorde varsitt "storkok" igår. peter gjorde grön curry med det som han tycker om och jag gjorde röd curry med det som jag tycker om. så det ska vi äta till lunch nu. mumma.

på kontoret spelas gummy bear på repeat. allt för att vi ska bli så hjärnskadade som möjligt :) haha. kan faktiskt stå ut med det här den lilla stund som är kvar. tror till och med att jag kommer sakna det här stället. själva arbetsuppgifterna kan jag klara mig utan, men har ju jobbat här rätt länge nu så det kommer kännas konstigt att vara utan det.

tänker alldeles för mycket på vad jag ska göra efter att jag varit föräldraledig. måste sluta med det. ska ju leva nu och det som händer sen får hända då. ska ta vara på den lediga tiden och göra det bästa av allt! bebis ska få bästa möjliga start i livet.

nu är blöjoskulden tagen, också. köpte första paketet i förrgår med värsta rabatten. blev typ 24:-. ingen dålig deal, det. tänkte att det kan ju vara bra att ha, bebis kan ju faktiskt titta ut närsomhelst.

nu kom peter tillbaka så it's time to eat. tjingelingtjongfjong!

2 comments:

Anna sa...

http://lillmian.blogg.se/2010/february/tavling-barsele.html

om du ville vara med kanske :p

Sandra sa...

Hihi jag vet, den är så liten, trots det så ligger han högt på tillväxtkurvan och för 3 veckor sen var sf-måttet 34 :P

pregnancy