20100317 eheheh

min morgonsarkasm var kanske lite onödig. dagen blev inte alls som jag tänkt. alltså HÄNDELSERIK. fick träffa mina "gamla" brudar och äta på rutiga duken med dom och sedan hänga lite här hemma i lägenheten. lagade ihop fuskkorvstroganoff (pulverpåse, men falukorven var såklart riktig) till peter som han behövde äta efter jobbet innan träning och sen fick jag skjuts av sofia till mammsen.

hos mammsen åt jag god mat och träffade mormor och morfar som nyss kommit hem från thailand. efter maten blev det SPA-time, denna gång på riktigt. lekte "under hökens vingar kom" med småbrudarna, simmade en massa, kokade loss i jacuzzin (utan bubblor, of course) och stekte mig i bastun. sen blev jag trött och tog en taxi hem. nu sitter jag här alldeles möör och ska precis lägga mig och sussa himlans gott med min käre man.
fem av fem toasters ger jag veckans lillördag.

1 comments:

Emma sa...

det lät ju hur mysigt och skönt som helst! :)

pregnancy