20100311 bautapekfingret och egentligen ingenting

igår vaknade jag mitt i natten med ett bautapekfinger. det räckte liksom inte med att handen var bortdomnad.. som tur är försvinner det snabbt och jag kunde lätt somna om igen. min hand domnar bort minst en gång per natt nu, haha. lite roligt är det eftersom det inte gör ont.
har fortfarande ont i benen efter monsterpromenerandet i birsta. verkar som att mina klena vader och fötter tar mest stryk av den extra tyngden. ryggen mår rätt bra.
och eftersom jag ligger på höger sida näst intill helatiden så är axeln/överarmen mörbultad.
i övrigt mår jag toppen! har faktiskt inte mycket att klaga på.. lite ajaj här och där har ju ingen dött av. jag är pigg och frisk, what more can you ask for?

idag vet jag inte alls vad jag ska göra. har ju inte ens en bebis att ta hand om.. kan ju göra vad fasen jag vill! det är ju rätt skönt, ändå.. hehe. jag ska nog gå en promenad om inte fötterna strejkar. fast först borde jag äta en rejäl frukost. kanske en smoothie och en leverpastejmacka.
det blir nog det.

har glömt knäppa bild på magen alldeles för länge nu. så satans dumt. är ju några veckor jag inte har någon bild alls. attans pannkaka. får se till att bättra mig nu så här mot slutet.

later aligators

0 comments:

pregnancy