20100206 sugar rush

now playing on the TV: djungel george. det måste vara en av mina favvisar. den är så skön.

kom nästan nyss hem från hannabanana och hennes nya crib som var jättemysigt. vi tjockade oss med godis, cola och delicatobollar och glodde på "are you smarter than a fifth grader?". amerikaner, alltså. herregud. så jävla extrema. och pinsamma. och dumma.

ska iväg på en till date om en stund. med linda. om hon vill svara på mitt SMS, dvs. jag orkar inte ringa.

känns lite jobbigt att det blir så mycket att göra så fort jag är ledig. jag vill ju träffa så många och det är nästan bara då det finns tid och ork. på jobbdagarna vill jag ju oftast varva ner efter jobbet, städa och laga mat. it's too bad. har ju haft lite ångest inför att vara "arbetslös" men nu börjar det känns riktigt bra att få en paus. även om jag vet att denna paus inte kommer att bli lugn ;)

känner mig konstigt nog piggare nu än vad jag gjorde när jag var "ogravid". då var jag slö as hell. lugnare är jag, också.. även fast jag har svårare att sitta stilla. lugn i psyket, inte i kroppen. kroppen är knäpp, pigg, osmidig och rastlös. det går fan inte ihop. men det funkar. har inget att klaga på, so far!

ikväll ska jag bänka mig framför dolphfestivalen och lördagsmysa som fasen med min babydaddy. hihi.


// the big m

1 comments:

såffi sa...

hahah så jävla skön bild :D LOVE IT

pregnancy