20100221 saker-att-göra-istället-för-att-tråka-listan

  • zappa in på VH1 eller MTV och härma rod stewart eller annan goding som showar och sjunger = bra workout.
  • bli allmänbildad och smart genom att svara på frågor @ vetgirig.nu alt. trivia.se (vetgirig är vettigast)
  • spela betapet.
  • baka en god kaka.
  • öppna boken "1001 filmer du måste se innan du dör", välja en film att tanka hem, titta på den och sedan bocka av den från listan.
  • skriva listor.
  • läsa en bok jag tänkt läsa hur länge somhelst (funkar aldrig, läser aldrig böcker)
  • lära mig nya ord.
sen kommer jag inte på mer. den här listan hoppas jag ska komma till användning någon gång framöver. kommer fylla på den så fort jag kommer på nåt coolt man kan göra. har kommit på ganska många saker på senaste, som ni kanske ser. hehe.

1 comments:

Anna sa...

ja det är han, fast han utforskar inte riktigt lika mycket som vilma gör. Men han är duktig ändå ^^
Oh kan hon de haha :D

pregnancy