20100221 prylsjuk

vilken tur det är att jag fortfarande har pyret i magen. hade inte varit roligt att ta sig ut med bebis i vagn i det här vädret. inte för att jag ens tänkt tanken på att gå ut idag, men.
är förkyld och hemma från jobbet. har ont i öronen, eller ah, bihålorna. inte så farligt i halsen men det känns som att huvudet är jävligt täppt. kroppen känns lagom urpumpad och så vidare..

igår föll peter för grupptrycket
och beställde en iphone. jag är sjukt sugen på ny mobil, jag med. kommer bli himla avis och det kommer (om jag känner mig själv rätt) att sluta med att jag beställer en, också. känns inte som prio 1 just nu haha, men är man prylbög så är man.
är dock inte säker på om det är en iphone jag vill ha. gillar ju inte apple ;) är en nokialover och vill ha en med tangentbord så det lutar åt att det isånafall blir en Nokia N97 Black.


den här har bättre kamera än en iphone (5 mpx istället för 3)
bättre pris i förhållande till storleken på internminnet
plats för microSD
längre passningstid
längre uppspelningstid av musik
högre skärmupplösning

and so on.

nu ska jag dricka något vaaarmt och kurera lite.

0 comments:

pregnancy