20100203 plutten

c:a 1700g bebis, going on två kilo! nu ska pussgurkan lägga på sig två kilo på två månader. alla organ var på plats även idag och h*n växer som h*n ska. gick på världens kortaste läkarbesök efter ultraljudet där läkaren konstaterade att allt såg bra ut och att BF är den 31 mars.

när vi kom hem från sjukhuset tog vi ett litet för långt powernap, vaknade en kvart innan vi skulle vara på MVC så vi fick rusha like crazy. även där såg allt bra ut. hade lite problem med att få ett "bra blodtryck", tror vi kollade det tre gånger, haha. var ju helt upp i varv när vi kom dit så det var svårt. till slut blev det bra så jag har nog inget fel. magen mätte 30-31-something (27-28 för tre veckor sedan). bebis hade 136 hjärtslag i minuten (148 för tre veckor sedan).

nu ska jag pusta ut och ta det luuugnt.. om en stund ska jag äntligen få se "sommaren med göran". imorgon är jag ledig all day long. skönt med helg mitt i veckan. ska passa på att städa då hade jag tänkt. finns inte så mycket annat att göra i det här underbara vädret.

0 comments:

pregnancy