20100222 nä nu

tycker jag att jag kan få bli pigg och kry igen. det är inte roligt längre, förkylningen! jag måste jobba och tjäna pengar. sitter och snörvlar. känns som att jag har hösnuva. klias i nosen och så nyser jag helatiden. har ätit en wasa solruta (godaste hårdbrödet!) och fy ***** vad skönt det var för halsen. skulle kunna äta jättemånga fler men det blir så smuligt då. :(

en till nackdel med den här dagen är att vårt arbetspass (jag och peter jobbar likadant) slutar klockan 21, ikväll.. jag är alltså ensam hemma himla länge och det är så inibombens tråkigt.
har inte ens en katt att prata med.

har "kommit på" en ny diet (ingen bantningsdiet) som går ut på att jag ska äta små mål många gånger under dagen, typ ett mål varannan timme. det funkar inte för mig att äta stora portioner (får inte plats) längre men jag måste ju ändå få i mig tillräckligt med mat på nåt sätt och då är det ju det enda rätta. så det ska jag börja med. synd att det inte funkar så bra när man jobbar..

har bestämt mig för att inte köpa en ny mobil. känner mig riktigt stolt som lyckades stå emot. nu kommer jag ha en massa pengar över till annat. eller inte.

nu ska jag äta en apelsin och kolla på förlossningskliniken. mums!

0 comments: