20100113 things




ett urval av saker jag fick med mig hem från posten idag. t-shirt med bosstryck som jag inte kan ha nu men till sommaren. handdukarna hänger på toan och ser snygga ut just nu. a-cremen hoppas jag blir räddningen till mitt torra fejs och mina ännumer torra händer. verkar vara en rätt vettig creme som inte innehåller en massa skit (info). i hope it works!
skötväskan får jag vänta någon dag till på, men det gör ju inget så länge bebis inte tänker hoppa ur magen på mig i skrivande stund.

jobbar kvällstid (4hpass) och lördagar/söndagar veckorna framöver, troligtvis januari ut. vilket känns skönt. jobbade heltid första veckan så det blir en duglig lön, ändå. och extra ledig tid tackar jag inte direkt nej till just nu.

nu ska jag gå och tanka. börjar känna mig lite hungrig.

1 comments:

såffi sa...

den där hatten bor på min hatthylla ^^

pregnancy