20100117 sunday

försökte ta en promenad. vill röra på mig! men det gick inte så bra.. det är inte ett dugg kallt ute, egentligen. men det blåser. gick en sväng runt badhuset och en bit bort sen klarade jag inte mer. haha. jackan blåser upp och fejjan blir till is. gick på hemköp och köpte mjölk, ägg, gullök och lingonsylt som jag nu ska slänga ihop till en makaronipudding.

får ångest när jag tittar på inköpslistan. snart är det bara två månader kvar till BF och jag känner på mig att den kommande månaden kommer att försvinna på några sekunder. har hört att dom sista veckorna brukar vara långsamma. men det är väl olika för alla, i guess. tycker hela graviditeten (hittills) har gått i 10000km/h. är ju positivt! tiden går snabbt när man har kul. även om jag inte tyckte att jag hade sådär jättekul på cypern. you never know, det är ju fullt normalt för bebisar att komma till världen i 36:e veckan. om det skulle vara fallet så är det bara 6 veckor kvar. haha. har sagt att jag "tar det som det kommer" helatiden och nog fan kommer jag att "ta det som det kommer".. klart det ska förberedas och fixas och "pluggas", men. visst är det bara onödigt att gå runt och vara stressad och oroa sig?

dags att laga mat. later aligators!

0 comments:

pregnancy