20100108 lonely swedish

uuuugh. nu är jag less på rostbiffen och vi har en massa j-vla (ska börja öva på att sluta svära, vill ju inte att bebis första ord blir en svordom) förpackningar kvar.
ikväll åt vi rostbiffen med sallad i tortillabröd, till lunch åt vi den med potatissallad. imorgon då? på macka, kanske? känns ju bra att ha nåt att leva på några dagar men gud så enformigt det blir. haha nu kommer jag att börja använda "gud" istället för "jävlar". kanske inte så mycket bättre. hehe. har ni några tips på "snälla" svordomar? hittar inga i mitt ordförråd.

är all alone in my home. sitter i ensamheten och gör ingenting. är inte van vid att vara ensam, har ju allt som oftast min darling i samma rum eller rummet bredvid. men skönt och nyttigt är det och eftersom jag inte är det så ofta blir det ju mer uppskattat. men vad är det jag säger? jag är ju inte alls ensam. jag har ju min älskling rakt framför mig! i min tjocka mage.. som har börjat roa sig med sammandragningar lite då och då. det gör inte ett dugg ont, känns inget överhuvudtaget om jag inte känner med händerna på magen eller böjer mig framåt/rör mig hastigt. stenhård blir den. lite häftigt, faktiskt. händer oftast när jag ställer mig upp snabbt efter att ha suttit ner en längre stund.
peter är på någon fest och "vinkar av" elias och michelle som snart åker tillbaka till norge. jag hade gärna följt med om det inte vore för kylan. försöker undvika den så gott det går. och så är det ju det där med spriten.. jag orkar inte med fulla människor.

nä, nu ska jag kolla om det är nåt bra på TVn och sen slöa ett tag innan jag somnar.

PS

en av mina favoriter när jag var i jackassåldern (14) och diggade tom green. classic.
på tal om.. jag vet inte. haha så j-vla dålig är den.

2 comments:

såffi sa...

attans pannkaka, fassen, järnspikar, far åt pipsvängen...osv :)

linda sa...

eller hur, världens bästa inlägg. Men jag ser inget om att du träffade världens bästa brud (alltså moi) heller ju :(

pregnancy