20100108 kickerkid

hihi. det är så roligt att ha vår älskade bebis i magen. ligger med datorn i knät och så fort datorkanten nuddar magen får jag protestsparkar, det bästa som finns!

börjar bli lite groggy i kroppen nu så ska försöka sova så fort peter blivit klar med sin jobbansökan/CV. kan ju inte somna utan min darling! heh.

ikväll invigde vi fritösen. friterade pommes som blev lite väl crispy men inte helt katastrof. till det åt vi rostbiff, såklart. en kombination jag aldrig ätit förr, wooho. till efterätt delade vi på en påse kanelgifflar och dog lite. no more sugar for me. på. ett. bra. tag. fyfan.

mår lite konstigt. i wonder why. ska nog lägga ifrån mig datorsaken (har ju suttit vid en större delen av dagen) och gosa lite med bebis i väntan på peter.. tur att vi har sovmorgon imorgon, känner att jag vill sova riktigt hardcore.

1 comments:

Anna sa...

hehe jooo ^^ fast nu har fungerar/finns inte vlc & vuze längre :/

pregnancy