20100102 iskräm och siam

det bästa med att frosta av frysen är att man MÅSTE äta upp all glass som finns i den.. nu har vi visserligen bara en halv förpackning, men ÄNDÅ.

så efter att jag laddat upp dom här sköna bilderna på mina favvomorföräldrar, ska vi äta glass! för att vi måste..


morfarn (börjar misstänka att han är adopterad, kolla färgen!) och mormorn har det bra i mitt favoritland.

" Vi skall åka till Burma en liten sväng över dagen nån gång mellan den 6-12 jan. för att få nya stämplar. Spännande. "
haha. en liten sväng till burma. jaaa. ska också ta en sväng till burma, tror jag, ses imorrn.

morfar bloggar här.

1 comments:

Emma sa...

jepp, men han är bara fem månader än så jag har ju tiden. det är ju när man går över sex månader det kan bli lite tokigt ibland. ^^ men jag tänkte göra det nu i början av året, lär ju inte jobba så mycket då, så bra tajming så man kan vara hemma med han. :)

pregnancy