20100115 happygirafflove

(giraffer och zebror i thailand -06)

ny "header". vad tycks? hittade bilden i min bildmapp och var liksom tvungen att göra en liten miniheader av den.. en tillfällig sådan, om jag känner mig själv rätt. man blir ju så glad av den! jag har ju som sagt svårt för färg i layouter så det blev en svartvit även denna gång. tråkigt, jag vet. men jag försöker ha lite mer färgglada (skriver man så? färgglada?) inlägg, iallafall.

jag älskar giraffer, tycker dom är hur coola som helst. tungorna däremot.. jag och största lillebror fick äran att mata en hel drös av giraffer när vi var i thailand. och tungorna är inte att leka med! tusen meter långa. farliga är dom väl inte, men dom far överallt och ser inte sådär jättemysiga ut.

ehm. japp. that's it for tonight! nu är klockan läggdags och åh vad jag ska sova.

0 comments: