20091211 pissgubbe i pissbuss i pissregn

annika är något av ett berättarproffs. själv är jag inte så duktig på det. jag sammanfattar oftast och skriver näst intill aldrig ihop allt till en historia. kind of boring, men så är det.
annika var väldigt rapp med att berätta om vår härliga morgon i vårt härliga väder så jag hänvisar till hennes blogg.

tycker riktigt jävla synd om människor som är så miserabla att dom känner att dom måste förstöra för andra. hade det varit ett äldre par med mynt (JÄMNA JÄVLA PENGAR!!! GUBBJÄVELN SLIPPER GE VÄXEL, DET ENDA HAN BEHÖVER GÖRA ÄR ATT RÄKNA) hade han garanterat inte brytt sig och istället gjort sitt jobb, dvs låtit paret betala för sig och gå och sätta sig i den 98% tomma bussen.

arrrh.
egentligen bryr jag mig inte. är bara glad att jag slipper leva det tragiska liv som gubben i fråga verkar leva. stackarn.

1 comments:

linda sa...

what's up with that liksom? bläsh.
anywho, vet du hur roligt det är att tvätta klockan sju på morgonen efter att ha sovit lite mer än 1 timme? wooo

pregnancy