20091214 i said brrrrr

hehe. har fixat en juleklapp till peter. så nu har jag två julklappar avcheckade. awesome. en till peter och en till hanna. bara 18 to go, dårå.

idag har vi virrat runt en sväng uppe på stan och hittat lite mer info om bussen som ska ta oss till larnaka flygplats. kan ju vara bra att veta, tänkte vi. så nu vet vi. och det mesta är checkat inför hemresan. det gäller bara att ragga en taxi på tisdagsmorgonen. åh, vad jag ser fram emot att packa ihop mig och slänga en massa skitkläder! komma hem och få en fresh start. synd bara att när jag väl kommer att ha hängt upp julstjärnan i fönstret i vår stuga så kommer julen vara över. MEEEN det är ju sånt man får ta när man är och tramsar på cypern hela julmånaden.

gillar inte cypern just nu. fan och satan vad kallt vi har det. inga element. ingenting. kalla kläder, kalla golv. det enda som känns OK är att ligga under täcket.
och så greco's, förstås. där vi var och åt idag för sista gången på forever. utsökta kebabber och hamburgare. tur att det finns nåt att glädjas över, iallafall. *gnäll gnäll*
cypern, i will not be back! nästa tripp blir antingen till grekland eller thailand. eller nåt HELT annat.

ska göra något vettigt nu. gosa med gosen och ta vara på min lediga måndag. imorgon börjar allvaret igen men nu är det inte mycket kvar! högst 5 jobbdagar, för att vara "exakt". kan inte sluta tjata om att det snart är "jullov", haha. jag och peter pratar om det helatiden.

puss och kram

0 comments:

pregnancy