20091206 99 dagar på cypern

idag är en pissdag. pissregn och pissskit. fast egentligen är den väl helt okej. den var bara pissig en stund. kvällen får väga upp för det. har precis skrivit ett mail till MVC och jag hoppas jag får en tid så fort som möjligt efter att vi kommit hem. måste ju kolla ultraljud och blodsocker och blodtryck och allt möjligt. sen är det ju inte så värst långt kvar. men det kommer nog kännas ganska länge, har jag hört. sista veckorna brukar kännas som en evighet?

good news: jag har inte ont i svanskotan längre! känns skönt att vara människa igen. kan alltså gå utan att det gör ont. *inväntar fler spännande smärtor* hoppas jag klarar mig från det mesta. vissa får ju foglossning redan i vecka 12 och jag har knappt känt av något alls än. peppar, peppar.

ännumer good news: min favoritsnyggingdarlingcoolingbästing är så jävla bra på sitt jobb. jag är så stolt. i'm a lucky bastard som får ha honom. finns ingen som kan få mig på så bra humör. min batteriladdare. min klippa. mitt nördo. ♥

later aligators

1 comments:

Anna sa...

det regnar i hela världen tror jag, snön är bortregnad igen :/

pregnancy