20091218 16 days of siesta

äntligen!! nu är jag fri! fri från arbete!! fri till att göra vad jag vill! no more work. och snart - no more cypern!! imorgon ska vi hitta nån frissa som vill klippa peter och niklas och kanske olov, eller hur det var? peter vill iallafall bli av med sin kalufs. själv vill jag toppa mitt fågelbo men jag vet inte om jag vågar. cypern är inte att lita på! men om dom verkar duktiga och billiga så kanske jag klipper mig jag med.

ikväll sa vi byebye till malin och annika som påbörjar sin, vad var det, 15 timmar långa resa hem? helt knäppt vilket långt äventyr dom ska på. tycker lite synd om dom som måste hålla på och krångla och byta flyg och åka buss och greja. men vill man hem så vill man! och då är det värt. så let's all pray a prayer för att dom kommer hem välbehållna.

anyways. i feel really happy happy now. och funderar på om vi vill ta reda på om bebis är en pojke eller flicka.. hmmmm. what do you think?

tycker förresten att det blivit skrämmande dött på kommenterarfronten? lever ni? har ni frysit fast någonstans? är ni ledsen för att jag inte bloggar några bilder? jag ska bättra mig, i promise.

good night

4 comments:

Anna sa...

ta inte reda på det, då äre ju inge kul, mkt roligare med en överraskning :D

Ingemar sa...

Hej Mikaela o Peter!
Skönt för er att det är jul och ni får fara hem till h-sand.
Hoppas att resan går bra och att ni får en trevlig helg,det ska vi också ha fast vi inte är hemma.
Ha en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR
Mormor o Morfar snart (gammel)

Ingemar sa...

Du saknar kommentarer ser jag det gör jag också.
Vad gör vi åt det?

Malin sa...

25 timmar tog det.... :) större delen av resan gick utan problem! men ja... haha... ja du kan läsa bloggen sedan. :) snöar och är jättefint här hemma iallafall :)

hade ni kul på julfesten?

pregnancy