20091116 red curry and a whole new world

har fått en till prenumerant på bloglovin'! kickass.
just nu lagar jag ett storkok thai red currygryta med kyckling och annat gott, tänkte att det var dags att spara lite pengar och ge fan i att äta ute varje dag ;)

idag sken solen så jag och peter tog en sväng ner på byn och gick åt ett håll vi aldrig vandrat förr. haha, grattis till oss! en helt ny värld kom vi till. kändes som att vi var utomlands för första gången. fattar inte att jag inte varit mer vid havet, det ligger ju bara fem minuter härifrån. jag borde skämmas. men som tur är har vi en hel månad kvar! och den ska bli den bästa.

nu ska jag gå och hälla upp maten i matlådor och sen ska jag redigera lite bilder och lägga upp. kanske till och med en film.

later aligators

1 comments:

Susanne Euvel sa...

Njut kvinna. När du kommer hem till Sverige kommer det bara vara grått och kallt.

pregnancy