20091113 inte som alla andra

sådärja. nu är jag nog nöjd. i några minuter till. konstaterar att det INTE GÅR att vara nöjd med bloggdesignen. jag är för petig. men det får duga. så länge. har legat här och nördat tillräckligt för en kväll. måste göra något annat nu annars blir jag tokig.

familjen dricker vingelvatten och öl och spelar poker i vardagsrummet. fan vad tråkigt.
jag ska nog gå och göra en kvällstoast och sen lägga mig och sussa gott tills imorrn. orkar inte umgås med ungdomarna. känner mig helt out of the league.. men det är nog inte så konstigt. och det gör ingenting. längtar tills jag få komma hem till norrland och dricka alkoholfri norrlands guld/carlsberg och känna mig som människa igen ;)

har börjat få små lyckorus av bäbissparkarna. hela jag fylls av happiness och flowerpower. haha. är så glad över att jag slipper må piss.

later aligators

1 comments:

Susanne Euvel sa...

Varsågod! Och tack så mycket.

Jag kikade lite i din bilddagbok för några dagar sedan och såg att du flyttat utomlands i ett halvår, blev lite avundsjuk där. Hehe.

pregnancy