20091120 friday i'm in love

helloooo bloggen. idag har jag haft en riktigt bra dag! vi har kickat ass på jobbet och haft en skön siesta med lunch på KFC, på taket, med världens bästa utsikt och solen i fejjan! sen tog jag mig en sån där nyttig yoghurtglass med mixed berries. helt okej. gick sedan tillbaka till jobbet i tid och tog det lugnt och laddade upp vid poolen med en goskatt i knät. blir så less på alla söta kittykats som springer runt och är söta! vill plocka upp och gosa ihjäl allihopa.

har fixat och trixat med hemsidan för mammas exotic spa. den är fortfarande väldigt mycket under uppbyggnad, men för den som är nyfiken går det att kika här.
1:a advent är det dags för the grand opening!

vi har sovmorgon imorgon så ikväll har jag nog tid att flasha tjockismagen framför kameran. hehe.

xoxo, peace, later, so long

ps. blir så himlans glad av kommentarerna. you make my days. är kul när ni visar att ni finns. but still, har kring 50 unika besökare om dagen (är ju jättemycket!!! haha) och många är återkommande. who are you? har ni egna bloggar? jag är nyfiken. säg hej!

2 comments:

Susanne Euvel sa...

Hej!

Susanne Euvel sa...

Förresten så tycker jag din mamma har lyckats bra med hennes Spa. Ser jäkligt schysst ut, får nog ta och passa på att boka tid någon gång när man ändå åker upp till Ö-vik och hälsar på familjen.

pregnancy