20091111 bloggtorka

oh ehm gee. nu har jag inte bloggat på hur många timmar som helst! har inte så värstarns mycket att prata om, faktiskt. jobbar för fullt och försöker göra det bästa av det mesta.

idag gick jag och peter till ett litet privat minisjukhus vid namn st.james medical hospital som ligger nära oss. det var lite spännande. vi gick in, satte oss i väntsoffan och försökte hitta ordet "ultrasound" nånstans.. sen kom det fram en liten indier in och frågade "can i help you?" och det kunde hon minsann.. fick en "tid" vid nio imorgonbitti. så om det inte kostar skjortan gånger tusen får vi imorgon äntligen se vår bäbis för första gången! hur bra som helst. jag hade tänkt vänta tills vi kommer hem men what the heck. det är ju bara runt hörnet. det GÅR INTE att hålla sig.
och att få veta att allt står rätt till är guld värt. om det nu gör det.

sådärja. that was that. nu ska jag kramas med min kille som verkar vara lite kramsugen.
vi börjar jobba om 5 min.
tjoho

1 comments:

Carina sa...

Oj, vad spännande!
Ringer dig imorgon!
Massor av kramar från mamsen

pregnancy