20091109 bananas

sådärja. nu har jag pillelillat lite med bloggen. svartvitt som vanligt. hope it's pleasant! nu ikväll har jag haft tända ljus som luktar hav och vanilj, ätit vindruvor, suttit vid datorn och chattat med hanna. och det gör jag minsann fortfarande. resten av la familia spelar monopol. jag är inte riktigt en monopolmänniska så är glad att jag slipper. spelar hellre TP! frågespel är det bästa som finns. allt annat känns tråkigt.

har börjat längta hem på riktigt. inte till själva staden utan till människorna, maten och småsakerna. haha. liksom, hellakaka? lätta? ofuktig luft? tryck i duschen? snabbt bredband? SMÖRGÅSTÅRTA?? grandiosa? big boy? ni har det så jävla bra där hemma, ska ni veta. haha. jag har sol och värme! men ni har allt annat. tänk om vi kunde få ha allt, allihopa. det vore ju nåt.

nu ska jag tanka.. ikväll blir det weetabix + banan med mjölk och ett glas juice.

2 comments:

Annika sa...

ser trevligt ut!

Emma sa...

åh nu blev jag sugen på big boy, hrm. :P

ungefär vilken datum kommer ni hem?

pregnancy