20091006 what you feel is what you are and what you are is beautiful

sitter och lyssnar på telefonsvarare och goo goo dolls. mycket trevligt. undrar hur många telesvar jag hört i mina dagar? är bara jag och peter på vårt projekt nu. och vi är bara fem pers på kontoret. alltså hela familjen. och det dröjer nog ett tag innan det kommer fler. om vi bortser från femton stycken kundtjänstfolk från tre som kommer snart. vi kommer alltså vara fem vinkare och femton treare på televinkenkontoret. det går inte riktigt ihop. men det blir nog kul. det roligaste är att vårat rum är dubbelt så stort.

på torsdag kommer hannapanna!!! dom ska bo på coolaste hotellet som jag och peter har varit nyfikna på sedan vi kom hit. roman hotel. fast den första veckan bor dom hos oss, så det blir fullt hus. men det är vi rätt vana vid nu.

nu har vi en timmes jobb kvar innan siestan. då ska jag vila lite i poolen.

0 comments:

pregnancy