20091029 v. 19 (18+0)

ligger tvärs över sängen och har det bra. är nöjd med dagen. bäbis kickade igår kväll så att till och med peter fick känna det! allt verkar ju stå rätt till eftersom att den är så aktiv? och idag fick jag några puffar på jobbet, också. haha. hoppas det fortsätter såhär! vet att det kan gå några dagar mellan gångerna. men nu har det varit en gång om dagen sedan första puffen. första livstecknet.
att jag äntligen känner mig som en riktig människa igen gör ju inte saken sämre, direkt.
min kondition är på topp, jag mår näst intill aldrig illa och energi har jag så det räcker. thank god.
svårt att tro att det snart gått 5 månader. ehm. då är det 4 månader kvar?!?! det är ju ingenting.

nu är det bara 1 månad och kring 20 dagar tills vi pickar våra pack och flyger hem till vinterland! det ser vi fram emot. ses då :D

3 comments:

Anna sa...

OOH! ^^
Snart kommer ni hem, ha ni bokat biljetteR?? :D

Ingemar sa...

Hej!
har askar det varje dag. minns du?
Skot om er

Malin sa...

(A) vi är ju det. det var bra sagt! i´ll keep that in mind! =)

pregnancy