20091010 time may change me but i can't change time

kontoret känns awkward. fick inte mycket sömn inatt. blev så ivrig över att få ta det lugnt och ha det bra utan en massa liv. peter och niklas kom hem fyra imorse, en litenliten stund efter att jag somnat. blev livrädd för att det skulle bli efterfest. men det var bara niklas som skojade. oj vad kul det var. sen attackerade han mig. vet inte riktigt vad han försökte med. ville skaka hand och jag vägrade. sa nej. VILLE SOVA. i mitt sovrum. låste dörren för att slippa bli väckt igen. men nä. wasn't gonna happen. klockan 20 i 10 panikknackar niklas på dörren. "OJSAN! kom på när jag knackade att vi inte börjar förns om fyra timmar. OJOJ! *dumsmalj*" det var egentligen två timmar kvar, men det är inte så lätt att veta, kanske, när man vaknar full. är så sjukt anti sprit nu att det är läskigt, vill bara bitchslappa alla retards. alla blir så efterblivna. alla utom hanna som det faktiskt går att lyssna på morgonen dagen efter. kanske för att jag känner henne bäst? hursomhelst. conclusion: sprit är skit.
fast öl är ju himla gott!

ikväll hade jag velat ta en öl. fotboll utan öl känns lite tråkigt. men det finns ju glass, som tur är! eller milkshakes. synd att alkoholfri norrlands guld är så långt bort härifrån! ölcravings är inte riktigt vad jag vill ha.

time is moving slooooow as hell. men snart får vi sluta. finally. det här har varit en skitvecka jobbmässigt så vill bara bli av med den. glömma. nästa vecka = nya tag.

heja sverige.

0 comments:

pregnancy