20091004 hej blöggen

ikväll har vi ätit middag. eller, alla andra har ätit tacos och jag har ätit två skinkmackor och sallad. jag är ganska less på tacos. ganska less på mäktiga saker. vill egentligen bara äta sallad och frukt men min kropp behöver ju annat, också. har tex köpt CHIPS för att jag BEHÖVER det. ni som känner mig vet att jag inte är någon riktigt chipsmänniska. men chips innehåller salt och salt är viktigt! hursomhelst. vi har suttit och snackat skit ute på terrassen och haft det bra. även bestämt att imorgon, minsann, då blir det kryssning. jädrans vad det ska grillas på däck!
måste ju ha en riktig bränna när hanna kommer och hälsar på så hon inte hinner bränna om mig ;) hehe.

nu ska jag göra något annat.. kanske kolla om min ananas fortfarande är ätbar? sen ska jag och peter softa och kanske se på något.

vill fortfarande ha tips på bra bloggar. så SHOOT! please!

0 comments:

pregnancy