20091012 happiness

är så inibombens nöjd. precis ätit thai-take-away. åt curry massaman med kyckling och ris som jag även introducerade niklas för. han blev också nöjd! peter åt röd curry med räkor och nudlar. skulle egentligen vara grön curry men det blev en riktig höjdare ändå, såklart. det är ju thai! can't go wrong. hittade thaistället IDAG och det ligger 3 min härifrån. hur kan jag ha missat!?! kommer jag att bli stammis? hell yes. det bästa är att en måltid räcker till tre måltider för mig. och på så vis blir det ju riktigt billigt!

innan denna utsökta matupplevelse shoppade vi loss lite uppe i stan. japp, staden här ligger som på ett berg. lite san francisco över det hela. på ett ställe som heter stradivarius (gina tricot/HM/fast BÄTTRE) köpte jag en denimjeansbyxdress som jag inte kommer kunna ha på mig på ett bra tag efter denna dag. tänkte att jag skulle spara den till i vår. den satt som ett smäck! och jag planerar inte att fortsätta vara tjockis efter den lilla knoddens ankomst.

tidigare idag
var vi på bank of cyprus och ordnade konton. det tog sin tid, om jag säger så. dom är så sjukt efterkomna här nere. allt tar tusen år att fixa. fick skriva under säkert 10 papper.

nä nu ska jag vila och kolla på grey's anatomy. har varit en lååång dag med mycket promenixande. som vanligt.

tjing tjong!

1 comments:

Ingemar sa...

Hej Mikaela !
Du måste äta ordentligt tänk på att ni är två.
Vi åker iväg i morgon som du kanske kommer ihåg, så vi vill att du sköter om dej.
Vi hörs på det ena eller det andra sättet. Nu ska vi iväg och spela under bron i Nyadal,det sista vi gör hemma här. Ge pappan en kram från oss.


Mormor o Morfar

pregnancy