20091024 HAHA

det slog mig precis att jag är på cypern! funderade lite på vad jag ska göra när jag kommer hem efter jobbet.. sitta inne och nörda under AC:n? vila? sova? men så kom jag på att solen skiner OCH när jag kommer hem behöver jag inte bara lägga mig och dö och vänta på att vi ska börja promenera tillbaka till jobbet igen.
jag är ju faktiskt ledig ikväll! och ledig imorgon och i övermorgon.

+ idag är nog den bästa dagen på jobbet in a really long time. igår kände jag att NEJ FANFANFAN det här håller inte. övervägde nästan att åka hem. tack gode gud för att vi nu har en chef som är en chef! stämningen på jobbet nu är TOP NOTCH. fint det.

och nu över till... PREGTALK! hjäääälp.
jag börjar känna mig som en människa igen! har börjat ÄTA utan att må dåligt utav det. förutom igår då alla åt grekisk MEZE bestående av 29 olika rätter. ehehum. varför går det inte att bajsa genom naveln? drack även en non-alcoholic speedy gonzales (låter ju askul!). för första gången kändes det lite som utomlands. lattjiga greker som var riktigt grekiska. det är så det ska vara. goda maträtter och goda greker. jag gillar grekland.

sååå. jag mår alltså inte illa av allt längre. MEN jag har istället.. såklart. börjat få värk i naveln. det spänner på. haha. och imorse när jag nös högg det till rejält runt bäbis i några sekunder för att sedan kännas heeeelt normalt igen. så nog är det något där inne. funderar på om vi ska ta en liten prommis till sjukhuset någon dag och höra om det är möjligt att få göra ultraljud. har ju ett EU-kort så det borde inte vara några problem. tycker man. men det är ju cypern vi är på so you never know.

hörde från chefen (som förövrigt dansar runt på kontoret just nu) att det är dire straits tribute som gäller på nån bar ikväll. kanske nåt för oss "gamlingar" som inte orkar röja på bar street? we'll see. nåt trevligt gör vi iallafall.

nu ska jag skaffa mig ett bra slut på arbetsveckan.. om en halvtimme är det fanimig HELG. here i come!

0 comments:

pregnancy